Akıllı telefonlar, İnternet'te arama yapmanın ve gezinmenin önemli bir parçasıdır. İşte işletmenizi büyütmenize yardımcı olacak mobil reklamlara yönelik birkaç ipucu.

1.  Aşağıdaki önemli mobil uyumlu uzantıları ve reklam biçimlerini kullanın:
Neden: Uzantılar aracılığıyla bu bilgilerin sağlanması, tıklama oranını artırabilir ve tüketicilerin sizi telefonla aramasını, aradıkları konumu, ürünleri ve ayrıntıları bulmasını kolaylaştırabilir.
 
2.  Mobil cihazlar için tercih edilen site bağlantılarını mobil yararlılığı göz önünde tutarak etkinleştirin. Kendinizi en iyi şekilde gösterebilmek için en az altı tane site bağlantısı kullanmaya çalışın.
Neden: Mobil cihaz ekranlarında alan kısıtlı olduğu için mobil site bağlantıları kısa ve öz olmalıdır. Ayrıca, mobil kullanıcılar sitenizdeki farklı sayfaları daha yararlı bulabilir.

3.  Mobil cihazlar için tercih edilen reklamlarınızda tüm önemli bilgilerinizi ve mobil cihazlara özel harekete geçirici mesajlarınızı başlığa ve birinci açıklama satırına yerleştirin.
Neden: Bazı durumlarda (örneğin, mobil cihazla alakalı uzantılarınızdan daha iyi bir performans göstermesi beklenmediğinde) ikinci açıklama satırı mobil cihazlarda gösterilmeyebilir.

4.  Mobil cihazlar için tercih edilen reklamlarınızda birinci ve ikinci açıklama satırlarını tam ve ayrı iki cümleden oluşturun.
Neden: Bazı durumlarda birinci açıklama satırı başlığa eklenerek daha uzun bir başlık oluşturulabilir. Bu durumda ikinci açıklama satırı gösterilmeye devam eder.

5.  Varsa mobil uyumlu bir açılış sayfanızın olduğunu belirtmek için görünen URL'nizi kullanın (ör. example.com/mobil; görünen URL'ler özelleştirilebilir olduğundan bu URL'yi duyarlı tasarıma sahip sitelere yönlendiren, mobil cihazlar için tercih edilen reklamlarda bile kullanabilirsiniz).
Neden: Mobil cihazlar için optimize edilmiş siteler mobil kullanıcıların hayatını kolaylaştırır. Mobil uyumlu bir görünen URL, kullanıcıya keyifli bir mobil deneyim yaşayacağı sinyalini verir.
Sitenizin Mobil Uyumluluk ve hız bakımından nasıl bir puan aldığına bakın ve bunu nasıl iyileştirebileceğinizi öğrenin. Sitenizi test edin.

6.  Google Görüntülü Reklam Ağı için mobil cihazlara özel reklam boyutlarını kullanın.
Neden: Mobil sitelerin masaüstünden farklı envanteri olduğundan, bunları hedeflemek için doğru reklam boyutlarına ihtiyacınız vardır.

mobilegoruntuleme.jpg
 
Daha fazla detay için lütfen bizimle irtibata geçin.