Kullanıcı Davranışlarına Göre Hareket Ediyoruz !

Daha önce hazırlanmış olan Google reklamlarınızda kullanıcıların site içerisindeki davranışlarını tespit ediyoruz. Böylece kullanıcıların ortalama ilgi alanlarını takip ederek Google reklam metinlerinizde, site uzantılarınızda veya anahtar kelimelerinizde optimizasyonlar yapıp 6 ayrı araçtan yararlanarak bu davranışları tespit ediyoruz.

Geçersiz Tıklamaları Önlüyoruz !

Google, rakiplerinizib reklamlarınızı tıkladığını fark ettiği zaman tıklama bedellerini 'Geçersiz Tıklama'adı altında size geri iade ediyor. Böyle bir durumda boşa giden maliyetlerinizi geri almış olsanız bile, o gün içerindeki potansiyel müşterilerinizi kaybetmiş olursunuz. Bizler IP Bloklama sistemini kullanarak bu geçersiz tıklamaları ve dolayısı ile müşteri kayıplarını önlemeye çalışıyoruz. Öncelikler rakiplerinizi belirliyoruz ve IP Bloklama sistemi ile rakiplerinizin reklamınızı görmesini engelliyoruz.

Dönüşümleri Takip Ediyoruz !

Dönüşüm, bir müşterinin web sitenizde gerçekleştirdiği ve işiniz açısından değer taşıyan bie işlemdir. Bu işlem, müşterinin bir ürünü/hizmeti satın alması, kaydolması veya önemli bir sayfayı görüntülemesi olabilir. Bu işlemlere dönüşüm demnesinin nedeni, müşterinin tıklamasının sizin iş yapmanız anlamına gelmesi veya başka bir deyişle dönüşmesidir. Bunu, kasanıza giren paranın çıkardığı ses olarak düşünün! Bizler gerçekleşen işlemlerinizi takip ederek bunlarla ilgili raporları sizlere sunuyoruz.

Yeniden Pazarlamayla Müşteri Kaybetmiyoruz !

Bir web sitesini ziyaret eden kişilerin, pazarlamacıların istediği işlemleri gerçekleştirmeden siteden ayrılma oranı %96; kişilerin bir satın alma işlemleri tamamlamadan sepetlerini bırakarak siteden ayrılma oranı %70'tir. Bu durumu düzeltmek yani potansiyel müşterileri geri kazanmak için yeniden pazarlamayı kullanıyoruz. Yeniden pazarlamayı, Google reklamını tıklarayak siteyi ziyaret eden kullanıcılar veya satın alma sürecini tamamlayan kullanıcılar için uyguluyoruz.
Örn: Bir sigorta şirketi reklamına tıklayarak siteye gelen kullanıcılar çeşitli sigorta paketlerini inceliyorlar. Sonradan siteden ayrılıyorlar. Bizler, burada devreye girerek bu kullanıcıları takip eder ve kullanıcıların girdiği Google iş ortağı sitelerine sigorta reklamları vererek müşterileri geri kazanıyoruz.
Örn: Sevgililer günü için internetten çiçek siparişi veren ziyaretçileri takip edebilir ve bu kişilere bu seferde anneler gününe özel olarak çiçek reklamları verebiliriz. Satın alma olarak dönüşüm gerçekleştiren kullanıcıları tekrar geri kazanabiliriz.