Google AdWords Geliştirilmiş Kampanyalar Neden Önemlidir ?

Kullanıcılar cihazlar arasında sürekli geçiş yaparak, bulundukları yere ve yapmaya çalıştıkları şeye en uygun olan cihazı kullanır. Geliştirilmiş kampanyalar, doğru kitleye doğru anda ulaşmanıza yardımcı olacak yeni yöntemler sunar. Kullanıcının bulunduğu yer, zaman ve cihaz özelliklerini temel alarak doğru reklamı, site bağlantısını, uygulamayı veya uzantıyı gösterme olanağı sağlar. Aynı kampanya içinde masaüstü cihazlarına ve mobil cihazlara farklı reklam metinleri, site bağlantısı uzantıları ve farklı teklifleri yönetme fırsatı sunar. Böylece kampanya yapısı basitleştirilerek zamandan ve kaynaklardan etmenize yardımcı olur.

Örneğin: Bir pizza restaurantı, ofisindeki bilgisayardan saat 13.00'te pizza araması yapan bir kullanıcıya belirli bir reklam (çevrimiçi bir sipariş formuna veya menüye yönlendiren bir bağlantı), saat 20.00'de restauranttan yarım kilometre uzakta bulunan ve akıllı telefonundan pizza araması yapan kullanıcıya ise farklı bir reklam ('tıkla ve ara' telefon numarası ve restaurant bulucu) göstermek isteyebilir. Yer, saat, kullanılan cihazın özellikleri gibi ipuçlarının kullanıcılara ilintili reklamı gösterme konusundaki önemi giderek artıyor.
 
YG neden önemlidir?

YG'nizi hesapladığımızda, AdWords ile reklam vererek ne kadar para kazandığınızı öğrenirsiniz. Bütçenizin daha verimli nasıl kullanılacağı konusunda yardımcı olması için de YG'den faydalanırız. Örneğin, belirli bir kampanyanın diğerlerinden daha yüksek YG sağladığını tespit edersek, başarılı olan kampanyaya bütçenizin daha büyük bir kısmını ayırabilir, iyi performans göstermeyen kampanyalara ise daha az harcama yaptırabiliriz. Bu YG verilerini, daha az başarılı olan kampanyaların performansını iyileştirmek için de kullanırız.