İnternet'te yeni müşterilere ulaşmak istiyorsanız, Google AdWords ile reklam yayınlamak tam size göre bir çözüm olabilir. Google AdWords ile reklam yayınladığınızda işinize yatırım yaparsınız. 
 
Dijital reklamcılık, reklamlarınızla istediğiniz türde müşterileri hedeflemenize ve istemediğiniz müşterilere filtre uygulamanıza olanak tanır. AdWords ile İnternet'te reklam yayınladığınızda, potansiyel müşterilere ürün veya hizmetlerinizi aradıkları sırada ulaşmak için farklı hedefleme yöntemlerini kullanıyoruz.

Müşteriler Google'da herhangi bir arama yaptıklarında, aradıkları konuyla ilgil reklamlar çıkar. Yada bu reklamlar Google İş Ortağı sitelerinde gösterilir. Google reklamları, Google da arama yapılan kelimelerin organik arama sonuçları dışında gösterilen reklamlardır. Google'a reklam verenler sadece reklamları tıklandığında ödeme yaparlar.
 
Pazarlama hedeflerinize ulaşın
Reklamlarınızı farklı işletme hedeflerinize göre özelleştirmek için farklı reklam biçimlerinden ve özelliklerden yararlanıyoruz. Örneğin, daha fazla telefon araması almak için reklamlarınıza tıklanabilir bir "Ara" düğmesi ekleyebilir veya markanızı sergilemek için video reklam stratejileri belirleyebiliriz.
 
Pazarlama hedefleri seçenekleri
  • Web sitenizde işlem yapma
  • Mağazanızı ziyaret etme
  • İşletmenize telefon etme
  • Uygulamanızı yükleme
 
Anahtar kelimelerle reklam hedefi
Google Arama Ağı'ndaki arama sonuçlarının yanında reklam yayınlarken, reklamlarınızla alakalı terimleri arayan kullanıcıları hedeflemenize yardımcı olması için anahtar kelimeler seçilir. Ayrıca, reklamlarınızı günün belirli saatlerinde göstermeyi seçebilir, bir konum ve dil belirtebilirsiniz.

Hedef kitle
Google reklamları gösteren mobil uygulamalar ve web siteleri (Google Görüntülü Reklam Ağı olarak adlandırılır) ile YouTube'da reklam yayınlarsanız, ulaşmak istediğiniz kullanıcıların yaşını, ziyaret ettikleri sitelerin türlerini ve ilgi alanlarını seçerek daha da spesifik bir hedefleme yapabilirsiniz.

Yalnızca sonuçlar için ödeme yapın
Ne kadar harcama yapmak istediğinize siz karar verirsiniz ve yalnızca bir kullanıcı reklamınızla etkileşimde bulunduğunda (ör. metin reklamınızı tıkladığında veya video reklamınızı izlediğinde) ödeme yaparsınız. Tekliflerinizde işletmeniz için en uygun yöntemi temel alırsınız.

Ölçülebilir reklam performansı
Reklamın etki düzeyini hızlı bir şekilde kontrol edebilirsiniz.

Çeşitli platformlarda reklam yayınlayın
Bilgisayarlarda, tabletlerde, cep telefonlarında ve hatta uygulamalarda, nerede olurlarsa olsunlar müşterilerle bağlantı kurun.

Google AdWords; Google internet reklamcılığında, ürün veya hizmetinizle ilgili reklamlar oluşturarak marka bilinirliliğinizi arttırabilir, sitenize trafik çekerek olası satış hacmini genişletebilirsiniz. İnternet üzerinde pazarlama yaparak yeni müşterilere ulaşabilir ve Google AdWords'e reklam verdiğiniz için işletmenizi büyütebilirsiniz.