adwords performans analizleri.jpg
adwords performans analizleri2.jpg

Google Partners tarafından incelenen hesabınıza ait aylık tüm kampanyalarınızın toplam tıklama, gösterim, dönüşüm ve cihaz kullanım oranları grafiklerle rapor edilir. Adcube; rakiplerinizin performansları ile reklam performasınızı karşılaştırıp gösterim payınını, ortalama konumunuzu, sayfanın üst kısmında yayınlanma oranlarınızı görmeniz için tüm google adwords performans analizlerini size sunar.

  • Google AdWords Performans Analizi 1 ) Kampanyalarınızın her birine ilişkin istatistik görmenizi sağlıyoruz.
  • Google AdWords Performans Analizi 2 ) Google reklamlarınızın ortalama konumunu ve yayınlanma oranını gösteriyoruz. Ayrıca başarılı Google reklamlarınızı daha sık ve dengeli bir dağılımla gösterilmesi için Google reklam vererek dönüşümlü bir şekilde yayınlanmasını sağlıyoruz. Tıklamalar için optimize, geçmiş tıklama oranlarına (TO) bağlı olarak reklam grubundaki diğer reklamlardan daha fazla ilgi çekmesi beklenen reklamlara öncelik verir. Video kampanyalarında reklamlar, aynı teknoloji kullanılarak görünümler için (tıklamalar yerine) optimize edilir. 
  • Google AdWords Performans Analizi 3 ) Google AdWords reklamlarında hangi anahtar kelime ile ortalam kaçıncı sırada olduğunuzu görmek veya en çok hangi reklamverenlerle rekabete ölçebilecek istatistikler sunuyoruz.
  • Google AdWords Performans Analizi 4 ) Kullanıcıların hangi anahtar kelime aramaları ile sizin reklamlarınızı gördüğünü tespit eder, böylece alakasız anahtar kelimeleri buradan belirleriz. Yani Google AdWords reklamınızla alakalı olmayan aramalarda reklamınız görüntülenmez ve maliyetlerinizi doğru reklamlarda kullanırsınız.
 
Veriler biriktikçe, reklam yayınlama sistemi istatistiksel açıdan daha yüksek performans gösterdiği görülen reklamlara ağırlık vermeye başlar. Daha fazla tıklama alması beklenen reklamlar, reklam açık artırmasına reklam grubundaki diğer reklamlardan daha sık girer. Bu reklamlar daha sık gösterilerek daha yüksek reklam yayınlanma yüzdesi sağlar. Ancak, bir reklam grubundaki reklamların benzer performans göstermesi veya reklam grubunun belirli bir süre boyunca yüksek miktarda gösterim ve tıklama almaması farklı reklam yayınlarının göreceli olarak eşit kalmasını sağlayabilir.