Google Adwords Reklam Danışmanlığı Ne Yapar ?

Reklamınızı Üst Kısımlara Taşıyoruz !

Google’ın reklam sıralaması, reklamın alaka düzeyini ve reklamverenlerin ödemeye hazır olduğu tutarı temel alan bir açık arttırma ile belirlenir. Reklamverenlerin Tıklama Başı Maliyet (TBM) için vermiş olduğu teklifin yanı sıra Kalite Puanı da önemlidir.

Marka bilinci oluşturmak veya olası satışlarınızı arttırmak için hazırladığımız reklam metninde, kullandığımız anahtar kelime site içeriği ile alakalı olmalıdır. Anahtar kelime ile reklamınız birbirine uyumlu mu? Arama sorgusu reklamınızla uyumlu mu ?  Potansiyel müşterinin yönlendirildiği web siteniz reklamınızla uyumlu mu ?  soruların cevabı EVET  ise kalite puanınız yüksek olur.

Sıralama da en üst kısımda bulunan reklamlar en alakalı olanlarıdır. Daha yüksek bir alaka düzeyi daha düşük bir TBM’ ye yol açar. Böylece AdWords sistemi, alakalı ve kaliteli reklamları arama sayfasında daha düşük maliyetle daha yüksek bir konuma yerleştirerek ödüllendirir. 

Reklamlarınızı Optimize Ediyoruz !

Bir hesabın genel performansını arttırmak için o hesapta değişiklikler yapmaktır.

Hesabı nasıl optimize ederiz ?

Kampanyalar konuya göre düzenlenir. Her ürün serisi, marka veya hizmet türü için ayrı kampanyalar oluşturulur. Her reklam grubu söz konusu ürün ile alakalı özel anahtar kelimeler ve reklam metinleri içermelidir. Teması belirgin reklam grupları oluşturmak gerekir. Böylece belirli ürünlere odaklı reklam grupları oluşturmak tıklama Oranının daha yüksek olmasını sağlar. Alaka düzeyi yüksek anahtar kelimeli reklam metinlerinin dönüşüm sağlama olasılığı daha yüksektir.