AdWords'te Maliyetler Nasıl Hesaplanır ?
 
Ptansiyel müşterileriniz Google'da arama yaptığında,
AdWords; arama sonuçları sayfasında gösterilecek reklamları ve sayfadaki sıralamalarını belirleyen bir açık artırma yapar. Tıklama, gösterim veya dönüşüm elde etmek gibi odaklanmak istediğiniz hedeflerinize göre bir teklif verme stratejinizi belirliyoruz.
 
Tıklama Başına Maliyet (TBM)
 
1.png
Reklamlarınıza yapılan tıklamalara odaklanın.

Bu, tıklama başına maliyet veya TBM teklifi olarak bilinir. Web sitenize trafik çekmek istiyorsanız TBM teklifi verme yöntemini öneririz.
Google AdWords'e reklam verenlerin reklamları tıklandıkça ödeme yaptıkları bir sistemdir. Doğrudan satış stratejisi yürütüyorsanız Tıklama Başına Maliyet (TBM) tercih edilmelidir.
 
Bin Gösterim Başına Maliyet (BGBM)

2.png 
Gösterime veya reklamınızın gösterilme sayısına odaklanın.

Bu, gösterim başına maliyet veya BGBM teklifi olarak bilinir. Markanızın bilinirliğini artırmak istiyorsanız BGBM teklifi verme yöntemini öneririz. BGBM teklifi verme yönteminin yalnızca Görüntülü Reklam Ağı kampanyaları için kullanılabildiğini unutmayın. İnternet reklamcılığında reklam verenler reklamları görüntülediğinde ödeme yaparlar. Reklamınızın her 1.000 defa gösteriminde 1 kez ödeme yaparsınız.
 
Dönüşüm Başına Maliyet (EBM)

3.png
Dönüşümlere veya kullanıcıların, reklamlarınızdan birini tıkladıktan sonra web sitenizde belirli bir işlemi yaptığı zamana odaklanın.
 
Bu, edinme başına maliyet veya EBM teklifi olarak bilinir. Satın alma veya kaydolma işlemleri gibi dönüşümlerle ilgilenen deneyimli AdWords reklamverenleri için EBM teklifi verme yöntemini öneririz.

Google AdWords'te reklamveren, kullanıcı reklamı tıklayarak siteye geldiğinde tanımlanmış olan bir işlemi yaptığında ödeme yapar. Bu işlem satın alma olabileceği gibi üyelik işlemi de olabilir. Böylece Dönüşüm Başına Maliyeti (EBM) üstlenmiş olursunuz.


• Eğer bir ayakkabı satıcısıysanız bizler reklamınızı Google Arama Ağında yayınlıyoruz, reklamlarınız her tıklama aldığında siz Tıklama Başına Maliyeti (TBM) maliyetini üstleniyorsunuz.

• Eğer bir ayakkabı üreticisiyseniz ve yeni ürününüzün tanıtımını yapmak istiyorsanız bizler reklamınızı Google görüntülü arama ağı ile Google’da ve İş Ortağı sitelerinde yayınlıyoruz. Reklamlarınız 1.000 defa gösterildiğinde 1 defa Bin Gösterim Başına Maliyet'i (BGBM) üstleniyorsunuz.

• Google AdWords ile hangi ürünlerinizin satıldığını görmek istiyorsanız yada üye sayınızı arttırmak istiyorsanız Arama Ağı ve/veya Görüntülü Reklam Ağında reklamlarınızı yayınlarız. Böylece Dönüşüm Başına Maliyeti (EBM) üstlenmiş olursunuz.