Google Analytics ile satışları ve dönüşümleri ölçersiniz. Aynı zamanda ziyaretçilerin sitenizi nasıl kullandığı, sitenize nasıl geldiği ve tekrar ziyaret etmelerini nasıl sağlayabileceğiniz ile ilgili yeni bilgiler sunar.

Google Adwords Kampanyalar Raporu yalnızca AdWords kampanyalarınızdan gelen trafiğe odaklanır. Diğer kampanyalarınızda olduğu gibi, AdWords kampanyalarınızın beklentilerinizi ne oranda karşıladığını, yani kaç ziyaretçi getirdiklerini, bu ziyaretçilerin ne kadar harcama yaptığını, ziyaretçilerin hedefleri ne ölçüde tamamladığını bilmek istersiniz.

Bir kampanyanın, büyük çoğunluğu yalnızca bir sayfayı görüntüledikten sonra siteden ayrılan veya birkaç sayfayı görüntüleyip dönüşüm gerçekleştirmeyen çok sayıda ziyaretçi getirdiğini fark ederseniz, söz konusu kampanya ile ilişkili açılış sayfasıyla veya açılış sayfasında bağlantısı verilen sayfalarla ilgili bir sorununuz olabilir. Kampanya reklamlarınız ve bu reklamların trafik yönlendirdiği açılış sayfası arasında belirgin tutarsızlıklar olabilir veya kampanyanız, açılış sayfasının mesajı ya da içeriğiyle ve bağlantı verilen sayfalarla uyumsuz olabilir. Çok spesifik bir kampanya yayınlamanıza rağmen ziyaretçileri doğrudan söz konusu ürünün sayfası yerine ana sayfanıza yönlendiriyor ve ziyaretlerinin nedeni olan spesifik bilgiyi bulmak için sitenizde gezinmeye zorluyor olabilirsiniz. Bu rapor yardımıyla AdWords kampanyalarınızı optimize ederek daha verimli dönüşümler almanızı sağlıyoruz.