Google Arama Trendleri kullanıcıların Google’da neleri aradığına dair güncel bilgiler sağlar. Arama şekillerini birden çok anahtar kelimeye, belirli bölgelere, kategorilere veya tarih aralıklarına göre karşılaştırabilirsiniz.

Yeni ortaya çıkan trendleri saptama: Müşterilerinizin neleri aradığını öğrenin. Yeni kullanıcı davranışlarına veya dönemsel arama trendlerine hazırlıklı olun.

Talebi öngörme:
Bütçenizi ve planlarınızı gerektiği gibi hazırlayabilmek için sektörünüze yönelik geçmiş arama trendlerini temel alarak ürün ve hizmetinize gösterilecek talebi öngörün.

Coğrafi dağılım:
Müşterilerinizi nerede bulacağınızı öğrenin. Arama hacminin bölgelere ve şehirlere göre nasıl dağıldığını görün. Böylece, kampanyanızın yer hedeflemesini ve bütçenizi müşterilerinizin bulunduğu yerlere odaklayın.