Google Adwords Reklam Danışmanlığı Hizmeti

Addwords ekibi olarak reklam danışmanlığında izlediğimiz 3 önemli husus ile firmanızın marka bilinirliğini arttırıp gerek metin gerekse görüntülü reklam ağlarında sizin için en iyi iş ortağıyız.

1. İnceleme ve Planlama

Google AdWords internet reklamcılığının en etkili uygulamasıdır. %97 kullanıcı oranına sahip olan Google'ın Adwords reklamlarını doğru yönetebilmek ve fayda sağlayabilmek için hakim olunması gereken birçok önemli ayrıntı vardır. Addwords Google Reklam Danışmanılığı uzun ve profesyonel çalışmaları sonucu edindiği bu önemli noktalar doğrultusunda sizlere en iyi hizmet sunmaktadır.

Neden Google Adwords Danışmanına İhtiyacınız Var?

Google AdWords girişi kolay, yönetimi zor bir reklam uygulamasıdır. Google'ın reklam politikaları uygulamaları, reklam tekniklerinin çeşitliliği ve sektöre göre değişim göstermesi Google AdWords reklamlarını yönetilmesi uzmanlık isteyen bir uygulama haline getiriyor. Durum böyle iken internet reklamcılığını iyi bilen bir adwords reklam danışmanından destek aldığınızda firmanız için asıl hedefinize minumum maliyet ile maksimum kazançla ulaşıyorsunuz.

2. Teknik Altyapının Oluşturulması

Google Adwors Reklam Danışmanlarımız sizin için teknik altyapısının oluşturulması çalışmasıdır.

Bu çalışma sırasında :

>> Google AdWords hesabınız oluşturulur, denetlenir ve etkinleştirilir.
>> Seçilen reklam kelimelerinin siteniz ile eşleşme yani verdiğiniz hizmet ile seçilen kelimelerin doğruluğu incelenir.
>> Reklam metinleriniz belirlenir.
>> Reklam metinlerine, coğrafi dağılıma, zamanlama planlamasına, arama kelimelerine ve daha birçok değişken gözönünde bulundurularak "Reklam Kampanyaları" oluşturulur.
>> Reklam Kampanyalarının teknik özelliklerine göre "Reklam Grupları" oluşturulur.
>> Reklamı yapılacak olan web sitenizin her reklam grubundaki açılış sayfası optimize edilir ve açılış sayfaları kalite puanı yüksek olan sayfalar reklam grupları ile ilişkilendirilir.
>> Kurulan Reklam Kampanyaları ve Reklam Grupları test edilir.

3. Bütçenizin Belirlenmesi

Google Adwords Danışmanlarınız tarafından yapılan bütçe planlaması, Google AdWords reklamlarınızın, göreceli olarak maliyetinin hesaplanması aşamasıdır..

Bu aşamalar sırasında

>> Google AdWords Danışmanı tarafından hazırlanmış olan reklam kampanyalarının "Tıklama Başı Maliyet" ücretlendirmesi yapılır.
>> Belirlenen reklam stratejisi ile uyumluluk gösreten arama sonuçlarındaki gösterimler değerlendirilir.
>> Seçilen reklam stratejisi gereği kampanyanın bulunduğu kelime grupları analiz edilir.
>> Kelime maliyetleri sınır değerleri gözönünde bulundurularak Minimum Maliyet - Maksimum Trafik oranı hesaplanır.
>> Maliyeti çok yüksek kelime grupları için "Yüksek Kalite Puanı" hedefleyen web sayfaları sisteme dahil edilir.

Google Adwords deneyimli uzman danışmanlarımız, tüm planlama basamaklarını uygun görülen şekilde değerlendirildikten sonra Pozitif değerlendirme alamayan reklam programları için yeniden değerlendirme yaparlar.