İyi yazılmış reklam öğeleri yalnızca teoride harika bir başlangıç yapar. Kullanıcıların neye karşılık verdiğini görmek, gerçek performansa bağlıdır. Güçlü bir test ve optimizasyon süreci oluşturmak önemlidir. Kullanıcılarınızın tercihleri hakkında araştırmalar yapılır ve reklam metninizi, özellikle de başlıklarınızı geliştirerek performansınızı arttırırız.
 
Kampanyalarınız;
  • Tıklamalar için
  • Dönüşümler için
  • Eşit sıklıkta dönüşümlü yayınlar
  • Süresiz olarak dönüşümlü yayınlar için optimize edilir.

Reklam testlerinizin sonucu hakkında karar verirken yayın yüzdesinin yanı sıra TO ve dönüşüm oranı gibi performans istatistiklerinin bir kombinasyonunu kullanırız. Sistem bir reklamı diğerinden daha sık gösteriyorsa bu, söz konusu reklamın açık artırmada gösterim kazanma konusunda daha iyi olduğu anlamına gelebilir. Bu da söz konusu reklam öğesini diğerlerine tercih etmek için genellikle yeterince güçlü bir nedendir.
 
Google AdWords Kampanyaların Optimizayonu

En iyi performans gösteren anahtar kelimeleri belirleyerek bunları ayrı kampanyalara yerleştirip  sizi en iyi sonuca ulaşırız. Yüksek trafik getiren anahtar kelimelerin günlük bütçenin tamamının kullanılmasının önüne geçeriz. Ayrıca işlemeniz çeşitli bölgelere hizmet veriyorsa, bu bölgelerin her biri için farklı kampanya oluşturulur. Bu da bütçenizin verimli bir şekilde kullanılmasına yardımcı olur. Bütçenizi, yer ve ağlarınızı, tekliflerinizi optimize ederek google reklamlarından en yüksek verimi almanızı sağlarız.

Google AdWords Anahtar Kelimelerin Optimizasyonu
 
Düşük performans göstere anahtar kelimeleri filtreleriz, çünkü bunların TBM’leri yüksek olmasına rağmen dönüşümleri azdır. Bu anahtar kelimeleri kaldırabileceğimiz gibi farklı ve alaka düzeyi yüksek reklam gruplarına yerleştirebiliriz. Yüksek performans gösteren anahtar kelimeleri bulup bütçe dahilinde bu kelimelere yatırım yaparız. Çünkü bu kelimelerin TBM’ i düşüktür. İyi dönüşüm sağlar ve kalite puanları yüksektir.