Daha fazla potansiyel müşterilere ulaşmak için Google Görüntülü Reklamlarınız haber siteleri, bloglar ve internet üzerinden diğer sitelerde yayınlansın. Doğru yer, doğru zaman. Bu Google Görüntülü Reklam Ağı gücüdür.

Başarılı Google Görüntülü Reklam Vermenin İpuçları

Google AdWords reklamcılığı Görüntülü Reklam Ağı; reklam verenlerin reklamlarını hedef kitleye Google’ın kendi web ürünlerinde ve milyonlarca iş ortağı sitede daha etkili bir şekilde sunmasını sağlar. Google Görüntülü Reklam Ağı’nın yenilikçi hedefleme teknolojisi sayesinde anahtar kelime hedefli reklamlar, geniş ve uygun kitlelere ulaştırılabilmektedir.

Aşağıda, Google reklamının Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki performansınızı artırmak için önerilen birkaç strateji bulunmaktadır:

Google görüntülü reklam ağı

1.Kampanya yapısı: Reklamı yapılan her bir ürün veya hizmet için birer reklam grubu oluşturulmalıdır. Reklam gruplarının temaları belirlenmiş olmalıdır.
2. Anahtar kelimeler: Birbirleriyle ve reklam grubundaki reklamlarla yakından alakalı anahtar kelimeler seçilmelidir. Anahtar kelimeler oluşturulurken, tam eşleme, sıralı eşleme ya da negatif eşleme seçeneği ile oluşturulmuş anahtar kelimeler de tercih edilmelidir.
3. Reklamlar: Görüntülü Reklam Ağı'ndaki sayfalara göz atan kullanıcıların dikkatini çekmek için açık, çarpıcı reklam metinleri yazılmalıdır.
4. Görüntülü Reklam Ağı teklifleri: Görüntülü Reklam Ağı'nda gerçekleşen tıklamalar için ayrıca bir maksimum TBM (Tıklama Başına Maliyet) belirlenmelidir.
5. Negatif anahtar kelimeler: Reklamların alakasız temalara sahip Görüntülü Reklam Ağı sayfalarındaki gösterim sıklığını sınırlandırmak için negatif anahtar kelimelerden faydalanılmalıdır.
6. Site ve kategori hariç tutma: Reklamların Görüntülü Reklam Ağı'ndaki belirli sitelerde görünmesini engellenmelidir.
7. Yerleşim kazanma: Kalite Puanının ve teklifin Görüntülü Reklam Ağı sayfalarında yerleşim kazanacak kadar yüksek olmasını sağlanmalıdır.

Görüntülü Reklam Ağı'ndaki sitelerin çoğunda, her sayfada yalnızca iki, üç veya dört reklam görüntülenir. Google AdWords reklamlarının başarılı olabilmesi ve bu sayfalarda yer alabilmesi için reklamverenlerin, reklamlarına ürün fiyatlarını dahil etmeleri de önemlidir. Ürün fiyatlarını dahil eden firmaların Görüntülü Reklam Ağı'nda genellikle daha yüksek yatırım getirisi (YG) elde ettikleri saptanmıştır. Fiyat bilgisi, reklamverenin rakiplerinin önüne geçmesine ve en iyi teklifleri sergilemesine yardımcı olabilir.