Google AdWords tarafından internet reklam fiyatları, farklı fiyatlandırma seçenekleri göz önüne alınarak hesaplanır. Tıklama Başına Maliyet, Bin Gösterim Başına Maliyet, Dönüşüm Başına Maliyet bunlardan bazılarıdır.

Tıklama Başına Maliyet: Reklamverenlerin reklamları tıklandığında ödeme yaptığı sistemdir. Doğrudan satış stratejisi ve tıklamalarla ilgileniyorsanız, yüksek sayfa görüntüleme rakamlarına sahip yerleşimleri hedaflemek istiyorsanız, tıklamayla belirtilen belirtilen bilinirlik yaratmak istiyorsanız TBM' ni tercih etmelisiniz.

Bin Gösterim Başına Maliyet
: Reklamverenler reklamları gösterildiği anda ödeme yaparlar. Bu maliyetleme türünde reklamınızın her 1000 kere gösteriminde 1 ödeme yapılır. Marka bilinci oluşturma stratejisi izleniyorsa, reklamlarınızın görüntülenmesiyle bilinirlik yaratmak istiyorsanız, reklamlarınız için daha fazla görünürlük sağlamak istiyorsanız BGBM'i tercih etmelisiniz.

Dönüşüm Başına Maliyet
: Reklamveren, kullanıcı reklamı tıklayarak siteye geldiğinde tanımlanmış olan bir işlemi yaptığında ödeme yaptığı sistemdir. Bu işlem satın alma olcağı gibi üyelik işlemide olabilir. Böylece kaç kullanıcının Google AdWords ile siteye geldiğini ve hangi işlemleri yaptığını görebilirsiniz.