Yatırım Getirisi ile ilgili raporlar: AdWords hesabınızda, reklamcılık yatırımlarınızdan ne kadar kazanç elde ettiğinizi gösteren kolay anlaşılır raporlardan yararlanabilirsiniz. Tam olarak nerede kâr ettiğinizi ve web sitenizde en fazla gerçek veya potansiyel satışı hangi anahtar kelimelerin sağladığını görebilirsiniz.

Bilinçli teklif kararları: Hangi tıklamaların gerçek veya potansiyel satış getirdiğini bildiğinizde, reklamcılık bütçenizi nereye harcayacağınız konusunda bilinçli kararlar verebilirsiniz. Anahtar kelime tekliflerinizi sizin için sağladıkları tıklamalara göre değil, kâra göre belirleyebilirsiniz.

Kolay kurulum: Dönüşüm İzleme’yi kurmak için, AdWords hesabınızda, "Dönüşüm İzleme" bölümünün altında bulunan küçük izleme kodu parçasını bulun. Bu kodu web sitenizin bir html sayfasına yerleştirmeniz yeterli olacaktır. Böylece AdWords hesabınızda anahtar kelime düzeyinize kadar dönüşüm istatistiklerini inceleme olanağına erişeceksiniz.

İngiltere’de çiçek satışlarının %60’ını yerleşik, çok uluslu şirketler ve süpermarket zincirleri gerçekleştiriyor. Bu nedenle, Arena Flowers, reklamcılık politikasını iyileştirmeye yoğunlaştı ve dönüşümlere odaklanmaya karar verdi.