Google AdWords reklamları ile yeni müşterilere ulaşabilir ve işletmenizi büyütebilirsiniz. İşletmenizi internet üzerinde pazarlamanın ve geliştirmenin yardımcısı olacak AdWords reklamları işletmeniz için reklamlarınızı oluşturarak, marka bilinirliliğinizi artırabilir, sitenize trafik çekerek olası satış hacmini genişletebilirsiniz.  

Metin Reklamları:

Google Görüntülü Reklam Ağı'nda çeşitli reklam biçimlerinin oluşturulması ve bu reklam biçimlerine ilişkin uygulamalarla ilgili en iyi bilgiyi içermektedir. Metin reklamlar,  basit reklam biçimleridir. Bu reklamlar aynı zamanda, oluşturulması ve düzenlemesi açısından en kolay olan reklam çeşitidir.  Reklam metnini veya açılış sayfalarını test etmek üzere, farklı ürünler için hızlıca ve birden çok varyasyon oluşturabilirsiniz. Bu reklamlar, web'de en geniş kapsamlı erişime sahip, en esnek reklam biçimidir.

Metin reklam oluştururken göz önünde bulundurulması gereken birkaç uygulama stratejisi

  • Etkileyici ve çarpıcı reklamlar yazarak kullanıcıların dikkatini çekmek
  • Sunulan ürünleri veya hizmetleri net bir şekilde açıklamak
  • Satış performansınızı artıracak benzersiz özellikler veya özel teklifler sunun
  • İstenilen bir işlemle ilgili, "online sipariş verin" veya "şimdi kaydolun" gibi bir ifade kullanın
  • İşinize en fazla yarayan reklam metninin hangisi olduğunu tespit etmek için reklamlarınızın birden çok varyasyonunu mutlaka test edin
  • Kullanıcıları, her bir reklam için en alakalı olan açılış sayfasına yönlendirmeyi unutmayın

Görüntülü Reklamlar :

Metin, resim, zengin medya veya video reklamlarınızı görüntüleyebileceğiniz büyük bir web sitesi topluluğudur. Reklamlar Google iş ortağı sitelerinde görüntülenir. Alakalı bir ortama yerleştirilen reklamlar alışveriş yapanları her anlamda almaya daha açıkken yakalar ve reklamların etkisini artırır. Böylece potansyel müşterilere Google arama ağı üzerinden ulaşılabileceği gibi ziyaret ettikleri alakalı web siteleri üzerinden de ulaşılır. Görüntülü reklam ağı ile kullanıcıların % 80’inden fazlasına ulaşılır.

Kısaca ;

  • Reklamverenler alakalı anahtar kelimeleri seçer,
  • Kullanıcılar bu anahtar kelimeler ile arama yapar,
  • Google reklamları sıralar (reklam açık arttırması),
  • Kazanan reklamlar Google’ da ve ortak sitelerinde  görüntülenir,
  • Reklamveren yalnızca reklam tıklandığında ödeme yapar.

Zengin Medya Reklamları:

Zengin medya reklamları, daha fazla etkileşime ve içeriğe izin verdiğinden, web kullanıcılarının içeriğinizde standart metin veya görüntülü biçimlerin izin verdiğinden daha etkin bir şekilde katılım göstermesine olanak sağlar.

Video Reklamlar : 

Google AdWords, video yerleşimleriyle ve reklamlarla milyonlarca kişiden oluşan kitlenininVideo reklamlar, kullanıcılara zengin ve ilgi çekici bir reklam deneyimi sunar. Video reklamlar, bir web videosunun içeriğini tamamlar veya video içeriğini izleyen kullanıcılarla alakalı bir ürün veya hizmetin reklamını yapar. katılımını elde etmenize olanak sağlar.